miércoles, 26 de enero de 2011

Anunci Greenpeace



La rapidesa i la manca de tonalitat permet una assimilació inconscient del seu missatge, una recepció tan ràpida que permet oferir el record del concepte salva, seguit de diferents termes.

Anuncis Playmobil



Els anuncis de Playmobil sempre és presentat amb veu masculines i sobretot que simulen els personatges que es volen vendre per donar personalitats als ninos, dotar de vida i oferir una identificació potent.

Anunci Coca Cola



La veu és essencial en aquest anunci, ja que tot i que el missatge diu una cosa, l’entonació fa entendre al receptor, la mare, un sentiment: amor.

Anunci Dolce & Gabbana



Les imatges provocatives de l’actriu juntament amb l’entonació dolça i baixa emeten un missatge auditiu clar per al producte: senusalitat.

Anunci Burguer King



L'entonació de la veu és essencial per concretar el tipus de persnatge: un pijo. Amb aquestes expression pretenen establir les qualitats de alt estanding al producte.