miércoles, 13 de octubre de 2010

Publicitat i color

L'icona de la marca Apple és la coneguda poma, entesa com la fruita de la passió, juntament amb el color vermell que l'acompanya. D'aquesta manera vull ressaltar la relació entre la poma identificativa i el color provocatiu i pasional del vermell: d'aquí l'slogan "Levanta pasiones".


També he decidit combinar el mateix slògan i significat de l'utilització del vermell i la poma, però oferint un to més seriós, glamurós i senyorial amb l'Iphone negre, juntament amb una tipografia més elegant a diferència de l'anterior, que és més aviat juvenil i amb un toc més femení.




Simplement no em centro en cap producte, sinó en una ideologia. He estat molta estona decidint quin color triar per fer el treball i davant el dubte he decidit trencar esquemes i utilitzar diferents colors, atorgant una directe relació amb la llibertat d'expressió que es mareixen la societat de gays i lesbianes, on no només tenen que pintar la seva vida de blanc o negre, sinó que són lliure de triar el color que desitjen per viure amb plena decisió. L'slògan utilitzat és bastant representatiu: No per fer el que un vol és més feliç, realment s'és feliç quan valora allò que fa.